Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op juwelier.startpagina.nl

Oorbellen schieten/prikken

Muisje
01 Feb, 2006 19:51

Ik zou het zo leuk vinden om oorbellen te hebben, maar ik durf niet… echt niet… Enorm stom, maar het is echt een angst…

Wat kan ik doen??

Bewerkt 19 Jan, 2011 17:06
Eveline
13 Feb, 2006 22:12

Naar onze winkel komen!

Juwelier Robert den Haag in Waddinxveen.

Daar schieten we met z'n tweeen tegelijk, ben je er in 1 keer vanaf!

Tuurlijk doet het even pijn, maar dat is pas als ze er al in zitten, zo snel gaat het schieten.

Kom gerust even langs voor een uitleg.

groetjes, Eveline

B.Wijma
24 Feb, 2006 23:38

Beste Muisje,

Muisje ik zou je aanraden om geen oorgaatjes te laten schieten, je onderscheid je daarmee van van al die anderen die dat wel gedaan hebben. Het maakt je persoonlijkheid!

Hou je van strakke vormgeving en eenvoud? Ga dan eens naar Willem Pastoor aan de Beekstraat in Nuenen. Hij maakt oorsieraden voor vrouwen zoals jij.

Succes. Bert WijmaMuisje schreef:

>

> Ik zou het zo leuk vinden om oorbellen te hebben, maar ik

> durf niet… echt niet… Enorm stom, maar het is echt een

> angst…

> Wat kan ik doen??

xRianne
18 Mei, 2006 17:48

als je gewoon goed om je heen kijkt en ziet hoe leuk het ibj iedereen staat kom je vast wel tot de conclusie dat je het zelf ook wel wilt!

en dan sleep je gewoon een lief iemand mee in wiens hand je kan knijpen als je het eng vind. trouwens, er izjn ook juweliers waar ze er 2 tegelijk in schieten, dat kan ook helpen!!

ik heb ze zelf al jaren en nog nooit problemen mee gehad, gewoon doen dus ;) !

veel succes!

liefs xRianne

tim
01 Aug, 2007 09:35

je voelt niks het zo gister laten schieten.

aleen dat smet knopje is @!#$.

niet omdat pijn doet maar het is lelijk.

als je ze laat schieten voel je een klein schokje ofzo

Tattoo Michel
21 Okt, 2007 18:34

Nou gewoon doen er is niks aan het stelt gewoon helemaal niks voor . groetjes Tattoo MichelxRianne schreef:

cederic
21 Nov, 2007 16:27

ik wil een oorbel latet schieten maar mag niet van mijn moeder weten jullie mss iets dat je gaatje kan hebben zonder dat ze het ziet?B.Wijma schreef:

>

> Beste Muisje,

>

> Muisje ik zou je aanraden om geen oorgaatjes te laten

> schieten, je onderscheid je daarmee van van al die anderen

> die dat wel gedaan hebben. Het maakt je persoonlijkheid!

> Hou je van strakke vormgeving en eenvoud? Ga dan eens naar

> Willem Pastoor aan de Beekstraat in Nuenen. Hij maakt

> oorsieraden voor vrouwen zoals jij.

>

> Succes. Bert WijmaMuisje schreef:

> >

> > Ik zou het zo leuk vinden om oorbellen te hebben, maar ik

> > durf niet… echt niet… Enorm stom, maar het is echt een

> > angst…

> > Wat kan ik doen??

Jessica
21 Dec, 2007 22:47

ik krijg gaatjes hoe voelt dat nou of er een nietje in je wordt geschoten bloeden pijn angst ik wil het weten hoe het HELEMAAL gebeurt het lijkt me niet leuk, oke, als het voorbij is is het voorbij maar van te voren heb ik angst! en doet het denk ik heeeeell erg pijn :(

helllppp mee!!

Jessica
21 Dec, 2007 22:50

als het geen pijn doet waarom schrik je dan kan niet aan het geluid liggen, daar schrik je tog niet van? ;)

maar het lijkt me zo kraken ofzo wat hoor je en HOE voel je het..

Karen
15 Jan, 2008 21:18

ik heb zelf vorige week voor het eerst gaatjes laten schieten, dus ik kan je nu uit ervaring vertellen dat t echt geen pijn doet! Het gebeurt met iets wat lijkt op een nietmachine, dus je schrikt inderdaad een beetje van het geluid en t schokje, maar nee pijn doet t niet. Heb er zowieso tot nu toe nog geen last van gehad.

Dus gewoon doen! Kan ook best als je geen kind meer bent (ik ben 21). Ik vond t ook eng, maar heb nu echt geen idee meer waarom :P.

groetjes Karen