Aanmelden op Facebook met profielfoto lukt ineens niet, hoe kan ik dat veranderen?

Voorheen kon ik, zoals velen, aanmelden op FB door op mijn profielfoto te klikken en dan hoef ik dus geen wachtwoord in te geven. Maar sinds een tijdje lukt dat ineens niet meer. Ik moet nu elke keer mijn wachtwoord ingeven.
Kan ik op een of andere manier regelen dat het weer via mijn profielfoto gaat? Ik kan er op fb zelf niks over vinden.
Ik las wel iets over klikken op 'wachtwoord vergeten' en dat je het dan wel voor elkaar kan krijgen via een omweg maar dat werkt niet.

een week geleden
Pieterke
een week geleden
Je kunt toch je wachtwoord opslaan op Facebook? Dan hoef je niet telkens je wachtwoord in te vullen.
Flipflap
een week geleden
Nee helaas, ik heb nu ook niet meer de optie om wachtwoord laten te onthouden.
VraagAntwoord66
een week geleden
Dan heb je daar zelf voor gekozen. Welke browser gebruik je? Klik na het inloggen bovenin op het sleutel logo in de zoekbalk en sla je gegevens op
Flipflap
een week geleden
Voor zover ik weet heb ik daar zelf niks in verandert. En je bedoelt dat je via je browser je wachtwoord opslaat? Maar dat heb ik voorheen ook nooit gedaan en toen kon ik wel inloggen met mijn profielfoto, zonder wachtwoord in te geven. Dus dat lijkt meer iets van FB dan van mijn browser.
Ik heb nu bij het slotje in mijn browser (firefox) trouwens ook geen optie om wachtwoord te onthouden.

Geef als eerste antwoord